چهارشنبه، دی ۲۲، ۱۳۸۹

آبدارچی

ای کسانی که لیوان آورده اید...
چایی دمه

۱ نظر:

محمدعلي گفت...

سلام،
ورود به عرصه بلاگنويسي مبارك باشه...از نوشته ها مشخصه كه بلاگخوان قهاري هستيد، چون دقيقا طوري مينويسيد كه انگار ٢-٣هزار خواننده ي ثابت داريد كه هميشه شما رو ميخوانند و كاملا ميشناسند!!!...اين ايراد و انتقاد نبود، خيلي خوبه، من از اين سبك نوشتن خوشم مياد...
يه نسل سومي كه تازه داره مينويسه ولي سبك نوشتن با اسم بلاگ به نظر مياد كه براي اوايل نسل سوم باشيد!!!؛)...
ايشالا كه هميشه همينطور زياد بنويسيد و به آمار خواننده هاي بيشتر از چيزي كه نوشتم برسيد ولي اون موقع زماني هم بديد كه خواننده ها بيان بخونن...
راستي من خودم اصلا صفحه پربازديدي ندارم و براي خودم مينويسم و دقيقا براي خودم هم آدرستون رو اضافه كردم كه بخونم از اين به بعد (يعني يه موقع خدايي نكرده فك نكنين خواستم بگم تازه بلاگرين و اينا!!!؛)...)
شاد باشيد...