سه‌شنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۹۰

تجاوزی که پس از سالها افشا شد

عکس­العمل افکار عمومی نسبت به مسئله تجاوز خمینی­شهر باعث شد تا اتفاقات دیگری هم افشا و در صدر اخبار حوادث قرار بگیرد. از این رو من هم قصد دارم از یک تجاوز پرده برداری کنم.
نه نگران نباشید هیچ زنی این بار مورد ظلم واقع نشده. مظلوم این بار خود من هستم. خیلی کلنجار رفتم که افشا کنم یا نه ولی در نهایت دیدم حالا که بازار داغ است و اخبار جنایت کم کم تبدیل به نقل خاطرات می­شود ما هم داستانمان را بگوییم که میان بقیه خیلی تو چشم نزند. بالاخره ما هم آبرو داریم به عنوان یک مرد سبیل کلفت.
داستان از این قرار است که سهامداران و مدیران شرکت ما در اقدامی شنیع اقدام به یک تجاوز دسته جمعی به بنده و جمع دیگری از همکاران نموده­اند. متاسفانه این تجاوز در روز روشن و به مدت چند سال طول کشیده و البته بدون درد و خونریزی و گاهی با لذتی کاذب(اول برج) همراه بوده است. به نحوی که ما دیگر عادت کرده ایم به این تجاوز و اگر نباشد در مضیقه­ی نان و آبیم.
از این رو از قوه قضاییه تقاضا داریم تا هر چه سریعتر این موضوع را رسیدگی کنند. اگر نشد و تو رودربایستی سهامداران ومدیران قرار گرفتند لطفا تقاضای کسور در تناوب این عمل را خواهان باشند.

مشترک فید وبلاگ Mr.Karmand شوید  

۹ نظر:

عماد گفت...

سلام

خوب می نویسی. دیگه نیستی یا چی؟!

مضراب گفت...

:) يك سال بعددددد

مضراب گفت...

دو سال بعددددددد :D

مضراب گفت...

چهار سال بعـــــــــد :))

مضراب گفت...

پنج ساااااال بعد... :)

مضراب گفت...

شش سال بعدددددددد...

مضراب گفت...

هفت سال بعدددددددددددددددد!!!

مضراب گفت...

هشت سال بعدددددددددددددددددددددددددددددد!!!

حسینی بای بای گفت...

منظورتون همون ماجرای خمینی شهر هست که ریخته بودند توی باغ و اینا؟؟؟ بعضی وقت ها از حجاب مردم این شهر و حرف هایی که می زنند متعجب میشم. اما همیشه همه آدم ها یه جور نیستند.
بلکه در مورد بزه کاری های اجتماعی، روابط افراد خیلی مؤثر هست. مردها از مردها بسیار یاد می گیرند. پس بهترین کار اینه که روابط شون رو با مرد های بزه قطع کنند.
نه اینکه اون رو مخفی کنند.
طرف خانواده پدری و مادریش، 10 فقره تجاوز به عنف در کارنامه شون دارن، بعد اومدن رفتن شدن رئیس بسیج!
خب دیگه معلومه اون بسیج چی میشه!!!