پنجشنبه، اردیبهشت ۲۲، ۱۳۹۰

هو شدن بسیجی ها در استادیوم و یک سوال


در بازی امروز استقلال و النصر عربستان تعدادی از لباس شخصی ها با پرچم های بحرین در ورزشگاه حاضر شده بودند. مشاهده عینی همکار من موید این نکته بود که این حضور بازی را تحت تاثیر قرار داده بود و حواس تماشاچی ها به مقابله با این عده پرت بود. استقلالی ها به مانند پرسپولیسی ها در بازی قبلی بسیجی ها را هو کردند به آنها فحش دادند و در جواب آنها شعارهای سیاسی معروفی را هماهنگ سر دادند.
همه با این توجیه که ورزشگاه محل طرح مسایل سیاسی نیست مخالفت خود را با این موضوع نشان دادند. ولی خیلی ها شاید یادشان باشد که در روزهای داغ بحران پس از انتخابات بسیاری دعوت میکردند تا حامیان جنبش سبز در ورزشگاه حاضر شده و شعار سیاسی بدهند. برای من روشن نیست که حد و حدودی برای این کار هست یا نه. آیا حرکتی برای ما درست و برای دیگری اشتباه است. من به شخصه از این که بسیجیها که عده ناچیزی هم بودن به ورزشگاه آمدند و چنین کردند ناراحت نشدم اتفاقا خوشحال شدم که چنین داستانی سبب شد تا شعارهای اعتراضی جنبش از زبان تماشاچیان دوباره سر داده شود.

مشترک فید وبلاگ Mr.Karmand شوید  

۱ نظر:

مضراب گفت...

استاديون؟ استارتيون ديگه چيه؟ الحمدلله كه ما رو به جرم مؤنث بودن راه نميدن به استارديوم كه از اين سؤالا به ذهن عزيز و مباركمون خطور كنه! والاااااا !